Hola!!! - Reisverslag uit Havana, Cuba van Mónica Sabel Lago - WaarBenJij.nu Hola!!! - Reisverslag uit Havana, Cuba van Mónica Sabel Lago - WaarBenJij.nu

Hola!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mónica

06 Februari 2008 | Cuba, Havana

Hola!!

Hier is dan weer een nieuw berichtje vanuit Cuba!!
Ik zit nu lekker op ons balkonnetje in de zon. Ik heb wat zon naar Nederland gestuurd, maar volgens mij is het nog niet aangekomen of wel??

We zijn hier alweer bijna 2 weken en we hebben al heel veel gedaan. Ik moet vandaag weer naar school om te gaan studeren. Vanaf 25 februari ga ik van dinsdag tot vrijdag ongeveer 3 uurtjes in de middag naar school.
Het is hier allemaal heel anders dan in Nederland. De school bijvoorbeeld is heel erg oud, met heel veel oude meubels en de wc’s zijn heel vies!!!!
Vorige week gingen Arjen en ik naar school en toen we daar aankwamen bleek er opeens een stroomuitval te zijn. Zaten we daar met 3 vrolijke, schreeuwende vrouwen in een donker kamertje, haha. Blijkbaar gebeurd dat wel vaker hier in Cuba.

Maandag zijn we voor het eerst naar het strand gegaan met 2 vrienden. Het strand was prachtig en het water lekker warm. Gelukkig gingen die vrienden mee, want we begrijpen nog niet zo goed hoe de bussen hier rijden. We schatten dat het strand hier ongeveer 25 kilometer vandaan is, (met de auto ben je er dan in een half uurtje) toch hebben we over de terugweg zo’n 3 en een half uur gedaan! Dat kwam ook omdat we heel lang op de bus moesten wachten.
Met de bus gaan is hier sowieso een avontuur. Er hangen altijd wel mensen uit de deur terwijl de bus met 40 kilometer per uur voorbij komt. We konden het niet laten dit zelf ook een keer te proberen. Monica’s voet tussen de deur, Arjen’s neus in de oksel van een vrolijke Cubaan en een half gevecht onderweg omdat iemands kettinkje gestolen werd was onze eerste bus ervaring. Erg gevaarlijk dus!!!

Ik wilde van de week foto’s plaatsen, maar dat lukte niet echt. Internet is hier heel traag en een beetje ouderwets. Hoop dat ze er vandaag wel op kunnen!!


Nou lieve kinderen, ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie lieve berichtjes. Ik vind het leuk om veel dingen uit Nederland te lezen. Houd me op de hoogte van de activiteiten op school. Hoe was carnaval en wie gaat er meedoen met Songfestival?? Doe de juffen van groep 5 en 6 maar de groeten van mij!

Hasta pronto!! (Tot snel!!)

Juf Mónica

  • 07 Februari 2008 - 15:54

    Steven:

    ja wel hoor juf monica de zon is aan gekomen.

  • 07 Februari 2008 - 16:05

    Esther Sterk:

    heey monica met mij gaat het goed
    en met jou?


    en ik mis je echt

    groetjes Esther doei

  • 07 Februari 2008 - 16:11

    Steven:

    foutje te snel verzonden
    mijn zieken oma is dood gegaan en ik heb een gedigtje voor gelezen het gaat zo
    mijn liefsten oma
    ik zoek een woord een heel nieuw woord
    een woord dat niemand kent
    ik zoek een woord dat zeggen wil dat jij de liefste bent

  • 07 Februari 2008 - 16:12

    Steven:

    Hasta pronto

  • 07 Februari 2008 - 16:24

    Kaja:

    ik moest dit van dejuf vragen,
    joep zij dat iemand van zijn familie naar een land ging het bleek dat het per persoon 1000 euro koste gelukkig telde de baby niet mee.dus de juf (Rita) was nieuwsgierig hoe veel het koste om met je vriend en jij naar cuba te gaan ik hoop niet veel niet 1000 euro per persoon ????????????????????

    groetjes kaja

    ( hoe vond je het filmpje van mirko mijn broer)

    doei!!!!!! ;)

  • 07 Februari 2008 - 16:31

    Kaja:

    hallo daar ben ik weer

    ik en Anne gaan mee doen met het songvestival.
    Het liedje dat wij doen heet:Wij zijn vriendinen. En het carnaval was leuk met prins Brendy uit onse klas.er staat een paard in de gang jaja een paard in de gang......................................................
    jiiippppiiiiieeeee (ik was tijger STeven en Denise ook dat was erg leuk.

    groetjes Kaja

  • 07 Februari 2008 - 17:06

    IVANA:

    is de zon al opgekomen juf monica

  • 07 Februari 2008 - 18:04

    Anne:

    hoi juf
    sorry dat ik al heel lang geen berichje heb gestuurt
    ik mis je nog steeds wil je moet nu meteen terug komen oke:D ik vind het niet leuk dat je weg bent
    groetjes anne :D

  • 07 Februari 2008 - 18:13

    Anne:

    hoi daar ben ik weer
    ik en Kaja gaan het liedje:WIJ ZIJN VRIENDINNENEN heel leuk dus
    is daar ook carnaval?
    carnaval was heel leuk
    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel groetjes ANNE (EN KAJA)

  • 08 Februari 2008 - 11:58

    Joris:

    we spelen heerlijk in het zonnetje
    juf monica

  • 08 Februari 2008 - 15:22

    PAULA!:

    Hoi juf Monica
    Ik vond Carnaval heeeeeeeeeeeeeel! leuk en Brendy was prins Carneval en Ires van de tarhorst School was prinses dat was heel leuk is het leuk in Cuba Groetjes PAULA!!!!!!

  • 08 Februari 2008 - 16:44

    Tamara:

    nou je hebt een beetje zon naar nederland gegeven de zon scheen wel vandaag (vrijdag 8 februari) het was wel mooi weer vandaag we hebben een nieuwe topo groningen doei dikke kus van tamara

  • 08 Februari 2008 - 18:01

    Anne:

    hoi juf monica hoe gaat het met jou met mij gaat het goed ik wil dat je snel terug komt veel kusjes en heel veel groetjes anne xxx
    :D :D :D :D :D :D


  • 08 Februari 2008 - 20:12

    Kaja:

    vrijdag was het bij ons lekker zonnig ;)

    eeeeeeeeiiiiiiiiiinnnnnnnddddddddeeeeeeeelllliiiiijjjjjjkkkkkkkk
    doei

  • 08 Februari 2008 - 21:35

    JUF MONICA:

    Even een klein berichtje voor Kaja:
    Mijn ticket kostte 1200 euro, maar ik heb een speciaal ticket die 6 maanden geldig is.

    Juf

  • 10 Februari 2008 - 08:53

    Daphne:

    heeeeey
    de zon is aan gekomen!!!
    maar de zon is zo weer weg
    en leuke foto´s heb je
    groetjes daphne

  • 10 Februari 2008 - 09:13

    Rishi:

    hoi juf monica het gaat goed met de klas in wat ik
    lees dat is in cuba ook zo

    groetjes rishi

  • 10 Februari 2008 - 16:32

    Anne:

    hoi juf hoe gaat het?
    wel veel 1200 euro !!
    ik hoop dat je snel terug komt!!
    anne :D:D:D

  • 10 Februari 2008 - 16:53

    Marrit:

    hoi juf monica
    wat ga jij ijgelijk studeren ?
    we wonen trouwens al in ons nieuwe huis
    groetjes marrit !!!!!!

  • 12 Februari 2008 - 15:13

    Kaja Anne Eef:

    hallo
    hoe gaat het met jou ?
    Met ons gaat het goed.
    Zo te zien heb je leuke foto's neer gezet.
    Hopelijk kom je snel terug!
    Hasta pronto!!!

    veel groetjes en kussjes Anne,Eef en Kaja
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 12 Februari 2008 - 15:38

    Marlous:

    hoi juf monica
    je hebt gelijk dat er mooi weer is aangekomen.
    het was dit weekend (9en 10 feb) heel lekker weer.
    ik hoop dat je het leuk hebt in cuba.
    ik mis je

    Daaaaaaaaaaaaag juf
    goetjes marlous

  • 12 Februari 2008 - 19:26

    Anne:

    hoi hoe gaat het:D
    gelukkig was er niemand ziek vandaag
    ik wil dat je snel terug komt
    spring maar in het vliegtuig en kom terug
    wand ik mis je en de klas ook
    heel veel groetjes anne en kusjes :D:D:D:D:D xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 13 Februari 2008 - 13:08

    Aurora:

    het is hier weer koud buiten. Eerst was het lekker warm, het leek wel lente! Leuke foto's heb je hier staan. Hier gaat het goed.

    veel plezier daar. gr. Aurora

  • 13 Februari 2008 - 16:41

    Eef:

    hoi
    hoe is het daar in cuba?
    vast wel leuk
    ik mis je heel erg maar juf Renske is ook
    heel aardig!
    TOT GAUW!!!
    heel veel x VAN eEF

  • 13 Februari 2008 - 16:47

    Eef:

    ik ga ook mee doen aan het songfestival
    als solist!met het liedje:geef me vleugels
    uit de mioezekol:De kleine zeemeermin
    met Katleen van K3en carnaval was ook
    heel leuk!!!
    heeeeeeeel veeeeeel hartjes,kusjes
    en liefs van eef
    daaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!!!!!!!!

  • 13 Februari 2008 - 16:49

    Eef:

    hoi
    hoe is het daar in cuba?
    vast wel leuk
    ik mis je heel erg maar juf Renske is ook
    heel aardig!
    TOT GAUW!!!
    heel veel x VAN eEF

  • 13 Februari 2008 - 17:54

    Julian:

    hoi lieve juf monica leuke foto s een van de foto s als agtergront en nog een fiene valentijndag xxxxxxxxxxxx

    van julian

  • 13 Februari 2008 - 18:28

    Kaja :

    hallo daar volgens de foto's gaat het goed :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

    hasta pronto


  • 14 Februari 2008 - 14:50

    Hester:

    Hoi,
    In nederland gaat het goed
    het was even best warm alleen nu is het weer ijskoud!!!!!!!!!!!!!!

    Hester

  • 14 Februari 2008 - 15:46

    Eef :

    hoi
    hoe is het?
    vandaag donderdag 14 februari
    is het valentijn!
    ik heb een kaartje en een hartjesdoos
    met snoep,alebij van Joep!!!
    Nou doei dan maar weer!!!
    xxx eef


  • 14 Februari 2008 - 15:51

    Eef:

    dit hoort nog bij het laatste berigtje
    ik heb een kaart en een hartjesdoos met
    snoep GEKREGEN alebij van Joep
    nou doei!


  • 14 Februari 2008 - 15:52

    Janine:

    Is het leuk in cuba
    de fotos zijn leuk
    groeten janine
    daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

  • 14 Februari 2008 - 15:54

    Klaas Komen:

    heeh
    monica met mij gaat alles goed,
    op de middelbara school gaat alles goed
    ik heb ook een leuke klas
    groetjes,
    klaas broere van eef

  • 14 Februari 2008 - 15:55

    Eef:

    dit hoort nog bij het laatste berigtje
    ik heb een kaart en een hartjesdoos met
    snoep GEKREGEN alebij van Joep
    nou doei!


  • 14 Februari 2008 - 15:57

    Eef:

    het laatste bericht
    oeps!2 keer!

  • 14 Februari 2008 - 18:25

    Sofie:

    hoi juf monica
    met mij gaat alles goed
    en met jou

  • 14 Februari 2008 - 18:27

    Deanne:

    :b

  • 14 Februari 2008 - 19:02

    Kaja:

    nog wat sommen 10000+200x900000000000000x1155555556=2222-3000= en
    groeten kaja
    hasta pront

  • 15 Februari 2008 - 16:27

    Eef:

    hoi
    waaneer zet je weer nieuwe fotos neer?
    groetjes
    eef

  • 15 Februari 2008 - 16:28

    Eef:

    hoi
    waaneer zet je weer nieuwe fotos neer?
    groetjes
    eef

  • 15 Februari 2008 - 18:28

    Steven:

    :) :(*):}

  • 15 Februari 2008 - 18:30

    Esther:

    halo :{}

  • 15 Februari 2008 - 18:31

    Steven:

    ;)

  • 15 Februari 2008 - 18:32

    Steven:

    : )

  • 15 Februari 2008 - 19:17

    Kaja:

    Hallo daar ben ik weer
    op valetijn dag
    hadden wij een hartjes doosje gemaakt
    en als we hem afhadden dan mochten er snoepjes in ;P.
    en volgende week donderdag gaat Juf Talitha weg :( :( :( :( :( maar im vind jou nog aardiger hoor ;)
    ;););)

    groetjes Kaja

  • 15 Februari 2008 - 19:24

    Kaja:

    er stond een berichtje van mij alleen hij was niet van mij dat vind ik erg raar en die dat heeft gedaan die vind ik niet aardig ook al is het een grap :(

    gggrrrrooooeeeettttjjjjjeeessss vvvvaaaannnn:::: KKKKKKKKKKKaaaaaaajjjjjjjaaaa

  • 16 Februari 2008 - 10:51

    Eef:

    hoi
    mijn oma word vandaag 75
    en dat gaan we vieren
    met veel thee en koekjes
    in een kasteel
    xxx eef

  • 17 Februari 2008 - 10:08

    Eef:

    hoi
    met mij gaat het goed
    om het even te laten weten
    xxx van eef
    daaaaaaaaaaaaag!!!

  • 17 Februari 2008 - 11:57

    KKKKaaaajjjjaaaa:

    hallo
    hoe gaat het ??
    met mij gaat alles goed hoor;)

    groetjes Kaja

  • 18 Februari 2008 - 15:58

    Jense:

    Is het leuk of hartstikke leuk op cuba? nou goed,ik hoop de eerste!! en ik wens je hééééééél veel plezier!! (PS:de groeten,ook van Maaike, Tjerk, Annie en Melle.)

  • 18 Februari 2008 - 16:00

    Jense:

    oeps,sorry,ik maakte een foutje:):P :# 8)

  • 18 Februari 2008 - 16:03

    Maaike Van Kammen:

    hoi,
    ik hoorde dat ik de groeten aan jou had gedaan...

  • 18 Februari 2008 - 16:07

    Tjerk:

    en ik doe ook de groeten

  • 18 Februari 2008 - 16:38

    Fabien:

    juf monica je heb gelijk de zon is er al janatuurlijk is de zon al groetjesfabienrobbers

  • 18 Februari 2008 - 16:48

    Fabien:

    hoi liefe juf monica ik misje heelheelheel erg en ik hoop datje snel terug komt groetjesfabienxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjufmonicaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 19 Februari 2008 - 06:46

    Julian Van Est:

    mijn oma werd op 14 februari 66 jaar dus we haden feestxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxen nog heel veel kusjes

  • 19 Februari 2008 - 08:20

    Merel:XD::

    hoi juf monica!!XD
    hoe gaat het daaarow??
    ik ben ziek!!:O
    ben al 2 dagen thuis!!!:S
    verder is alles wel goed hoor!!;)
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D;);););););)

    -xx-merel(L)(K)

  • 19 Februari 2008 - 15:36

    Anne:

    hoi juf monicatje
    ik vind het niet leuk voor kaja
    dat berichje dat ze niet heeft gescheven!!!
    nog wat leuk nieuws:mijn parkietje is tegelijk met marinka jarig 21 feb
    nou doei de boei anne :D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

  • 20 Februari 2008 - 13:18

    Juliette:

    Hoi Monica,
    hier een klein berichtje van de KA.
    Wij hebben hier op school al bijna vakantie. We hebben net de CITO toetsen achter de rug en groep 6 gaat aankomende vrijdag de voorronde houden voor het Songfestival. Spannend hoor.
    Alles gaat goed met ons, we hopen dat je het goed naar je zin hebt!!
    Groetjes van ons allemaal!

  • 20 Februari 2008 - 16:36

    Nino Jansen:

    heey juf monica ik vont het jamer dat je niet op de carneval was maar ik denk altijt aan je en nog veel plesier in cuba :-d en je moet snel trug komen groeten van nino jansen

  • 20 Februari 2008 - 18:18

    Ruben:

    He juf MONICA HOE GAAT HET? :-)
    :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)


  • 22 Februari 2008 - 08:54

    Fabien:

    hoi liefe juf monica ik misje wel heel erg veel liefs fabien robbers

  • 22 Februari 2008 - 16:24

    Marinka:

    juf monica ik was gister jarig het was heel leuk.we hadden eergister de voorondes voor het songfestival en eef en
    anne met kaja zijn door. we hebben vandaag meester
    janboer en hij is heeeel erg grappig.
    veel plezier in Cuba!!!!
    ik mis je héééél erg!!!!!!!!

    groetjes MARINKA


  • 22 Februari 2008 - 18:04

    Kaja:

    Wij hebben vandaag Anne,Eef en ik
    onze spreekbeurt gehouden.
    over parkieten

    groetjes Kaja

    vrijdag 22 februari 2008

  • 24 Februari 2008 - 17:25

    Marrit:

    hoi lieve juf monica.
    ik ben juri lidgeworden.
    veder gaat alles goed hier.
    heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeel groetjes van marrit en xxx doei !!!!!!!!!!!

  • 26 Februari 2008 - 14:42

    Kaja:

    Annemarije gaf 25 feb een feestje we hebben zeep gemaakt en badzout ;) ;)
    ;):0:0:0:0

    groetjes Kaja


  • 26 Februari 2008 - 14:42

    Kaja:

    Annemarije gaf 25 feb een feestje we hebben zeep gemaakt en badzout ;) ;)
    ;):0:0:0:0

    groetjes Kaja


  • 26 Februari 2008 - 14:42

    Lizan:):

    eyy
    ben al lang hier niet op geweest :( vergeten maar nou ben ik er weer:D nou ik ga weer hoor nou doei!!!!:D

  • 26 Februari 2008 - 14:46

    Lizan ;)):

    hoi
    was wat vergeten ;):):D
    hoeist daar:?
    hier bij mij goed;) nou ik ghaa snel weer -xxx- lizan!!!!:D

  • 26 Februari 2008 - 15:09

    Kaja:

    sorry berichtje 2 keer k weet niet hoe het komt
    iikkk mmiiiss jjjee

  • 26 Februari 2008 - 15:11

    Kaja:

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    van Kaja

    P.S juf talitha is weg :( maar jij bent nog aardiger
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    van Kaja doei

  • 27 Februari 2008 - 06:47

    Julian:

    ik ben bij nino uit groep5 weze logeren op zijn nieuwe kamer leukhe xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx julian

  • 27 Februari 2008 - 08:17

    Fabien:

    halo liefe juf mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmoooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiccccccccccccccccccccccccccccccccccaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik misje heel erg groetjes fabienrobbers

  • 27 Februari 2008 - 15:08

    PAULA Anne!:

    :D hallo juf monica, je moet terug komen, omdat iedereen je mist,
    groetjes ,
    anne en paula!

  • 28 Februari 2008 - 15:04

    HESTER:

    HOI JUF MONICA
    IN NEDERLAND GAAT HET HEEL ERG GOED
    HOPELIJK IN CUBA OOK
    HET IS HIER ALLEEN WEL HEEL ERG KOUD
    BIJ JULLIE (DAT KAN JE ZIEN OP DE FOTO'S)NIET
    IK BEN WEL JALOERS HOOR
    MAAR JA WIJ GAAN MET DE FAMILIE VAN DE ZOMER NAAR COSTA-RICA
    EN DAAR IS HET OOK LEKKER WARM
    XXX HESTER

  • 28 Februari 2008 - 15:07

    Annemarije:

    Hoi juffrouw monica,
    Bij ons is het vakantie.
    Ik ben pas jarig geweest.
    Het is hier niet zo warm als in Cuba.
    Groetjes Annemarije

  • 28 Februari 2008 - 17:45

    Sophie G:

    Hoi juf Monica,nu is het vakantie.
    We hebben ons rapport gekregen.
    We hebben het gekregen van juf Inge, die juf Jojanneke verving.

    groetjes sophie

  • 29 Februari 2008 - 13:09

    SOFIE:

    SCHIJNT DE ZON NOG
    DE GROETEN

  • 29 Februari 2008 - 17:00

    Marlous:

    hoi juf monica
    Ik ben door naar het songfestiefal.
    met wa wa wa zinnnig gedrooomt.
    leuk he
    groetjes en veel xxxx van marlous

  • 01 Maart 2008 - 07:35

    Anne:

    hallo juf monica
    ken jij de nieuwe Uri Geller?
    dat is een show waaar mensen truken doen en dan willen ze de nieuwe Uri Geller worden .
    en daar is mijn vader heen gegaan met mijn broer en zus (dus nienke en joost mijn broer en zus )en ik heb van mijn vader een handtekening gekregen van uri geller en daar staat op gescheven:for anne my love to you uri geeler en dan staat er een hartje op.doei anne xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx:D:D:D:D

  • 01 Maart 2008 - 09:55

    Janine:

    hoi juf monika .
    gaat het goed
    heb je veel lol
    xxx van janine
    daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
    juf monika

  • 01 Maart 2008 - 12:30

    Tamara:

    `heey jufmonica ik ben een weekje naar noord-holland geweest en ik ben naar texel geweest met de boot en ick ben ook nog ziek geweest en dat is bleee

  • 01 Maart 2008 - 16:58

    Anne :

    hoi juffie hoe gaat ie
    wij hebben heel veel plezier met de klas en juf renske is ook heel aardig.
    wij hebben al de voorrondens gedaan en kaja en ik zijn door al groep en eef is door al solist joepie en wij moeten woensdag al op treden voor de hele school heel spannend!!!
    heel veel kussjes anne ik mis je nog steeds snik doei lieve juf monica xxxxxxxxx:D:D:D:D:D:D:D:D:d;d:D;D:D::D:D:D:D

  • 01 Maart 2008 - 17:13

    Jitse:

    hoi juf monica

    op de foto zie je er goed uit ik hoop dat het ook zo is.
    ik mis je. ik doe niet mee met carnaval.
    tot ziens!!!

  • 01 Maart 2008 - 17:18

    Jitse:

    hoi juf monica.

    in nederland heeft het vandaag 1 maart gestormt ik hoop in cuba niet doei!!!!!

  • 01 Maart 2008 - 17:33

    Jitse:

    hoi juf monica.

    de solisten waren deanen met nee!!! en marlous maar ik weet niet meer wat zij zong
    marlous gaat door naar het songfestiefal.
    de groepen waren jense,rick en ramon met 10 kleine tuinkabouters en eva en sophie b met een droomboom. ze waren allebij erg leuk maar jense rick en ramon zijn door. ik zal fertellen wie er heeft gewonnen met het songfestiefal.
    tot ziens!!!

  • 03 Maart 2008 - 16:27

    Eef:

    jo!
    Monica!
    hoe is het?
    met mij is alles DIK in orde
    nog eve EEN vraagje,
    waaneer zet je nou nieuwe fotos neer?
    groetjes:Eef
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 03 Maart 2008 - 16:36

    Eef:

    ik ben in sisilie geweest!
    leuk he!
    het was er heel warm,
    ik denk bijna net zo warm als bij jou!
    ik ben mooi bruin geworde!
    en oja,ik ben door gegaan bij de voorrondes
    van het songfestival
    woensdag moet ik al op!
    maar helaas krijgen aleen de solisten die eerste zijn geworden een beker
    en de rest krijgt medaljes
    (denk ik, teminst dat zeggen ze)
    xxx eef

  • 03 Maart 2008 - 16:36

    Eef:

    jo!
    Monica!
    hoe is het?
    met mij is alles DIK in orde
    nog eve EEN vraagje,
    waaneer zet je nou nieuwe fotos neer?
    groetjes:Eef
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 04 Maart 2008 - 16:08

    Anne En Kaja:

    Hallo,
    straks moeten we in de spotlichts staan 8)
    wij zijn al heel zeneuwwachtig
    hasta pronto toedeloe
    veel kusjes anne en kaja xxxxxxxxxxxxxx

  • 05 Maart 2008 - 12:31

    Eef:

    hee monica
    raad eens,ikheb...SOLO...........
    DE 1 PRIJS GEWONNEN
    MET HET SONGFESIVAL!!!!!!!!
    goed he?
    maar goed,
    dit moest ik eve kwijt
    DAAAAAAAAAG!!!
    10000x van Eef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cuba, Havana

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2008

Veel te lang geleden

05 Maart 2008

Fiets, ijs en Vïñales

06 Februari 2008

Hola!!!

28 Januari 2008

We zijn er!!
Mónica

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 678
Totaal aantal bezoekers 10331

Voorgaande reizen:

21 Januari 2008 - 19 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: