We zijn er!! - Reisverslag uit Havana, Cuba van Mónica Sabel Lago - WaarBenJij.nu We zijn er!! - Reisverslag uit Havana, Cuba van Mónica Sabel Lago - WaarBenJij.nu

We zijn er!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mónica

28 Januari 2008 | Cuba, Havana

Hallo lieve kinderen!!

Hier is eindelijk een berichtje vanuit Cuba. Afgelopen donderdag zijn wij veilig in de hoofdstad van Cuba (Havana) geland. We wonen in een heel erg mooi huisje, maar het is nog heel erg wennen. Internetten is moeilijk en heel erg duur, dus het kan zijn dat het soms even duurt voordat ik jullie een berichtje kan schrijven. Volgende keer hoop ik er een foto bij te kunnen plaatsen.
Vandaag zijn mijn vriend en ik naar school gegaan. Ik ga waarschijnlijk ook weer studeren. Ik heb er erg veel zin in.
Hoe is het in Nederland? Jullie hebben het vast naar jullie zin met de nieuwe juffen. Ik mis jullie wel erg hoor!!

Volgende keer hoop ik een langer berichtje te kunnen sturen.

Dikke knuffel
Juf Mónica (en Arjen)

  • 29 Januari 2008 - 09:36

    Marrit:

    lieve juf monica.
    Ik ben blij dat je veilig in Cuba aan bent gekomen. Leuk dat je misschien weer gaat studeren. Succes ermee. En de nieuwe juf is ook leuk.
    Heel veel groetjes van Marrit

  • 29 Januari 2008 - 17:09

    Kaja En Broer Niels:

    hallo Monica

    eindelijk heb je wat geschreven er zijn veel berichten gekomen

    groetjes Kaja en niels

  • 29 Januari 2008 - 18:01

    Sophie G:

    Hallo juf Monica.
    Ik hoop dat je het leuk vindt in Cuba.Ik ben blij dat je een mooi huisje hebt.De nieuwe juf is ook leuk. Ik vond de topotoets best wel makkelijk.
    Juf Julliette zette de plaatsen en wateren op het papier en dat vind ik wel iets makkelijker.
    Groetjes van Sophie G.

  • 29 Januari 2008 - 18:20

    Anne :

    hallo juf monica
    hoe gaat het met mij gaat het goed
    er waren gister 9 ziek en vandaag 8
    en ik ben blij dat er onder weg geen ongeluk is gebeurt dus:D veel liefs en veel kusjes anne xxxxx :D

  • 29 Januari 2008 - 18:21

    Anne :

    hallo juf monica
    hoe gaat het met mij gaat het goed
    er waren gister 9 ziek en vandaag 8
    en ik ben blij dat er onder weg geen ongeluk is gebeurt dus:D veel liefs en veel kusjes anne xxxxx :D

  • 29 Januari 2008 - 18:28

    Anne:

    hallo juf monica :D
    eindelijk een berichtje
    ik hoop dat je snel terug komt
    groetjes anne xxxxx :D

  • 30 Januari 2008 - 10:26

    Marjon Van Hester:

    Hoi Monica,
    Leuk te lezen dat jullie goed gearriveerd zijn. Geniet van de mooie dingen, en ook van de obstakels. Als ik volgende week op weg naar Costa Rica over Cuba vlieg, zal ik zwaaien!

  • 30 Januari 2008 - 12:03

    Sofie:

    Lieve juf Monica
    juf jojanneke heeft op donderdagmiddag een specale kougum middag, je mag zoveel kougum eten als je wil.
    Groetjes Sofie

  • 30 Januari 2008 - 12:47

    Jens:

    fijn dat je fijn geland bent. ik hoop dat je het goed naar je zin hebt.

  • 30 Januari 2008 - 16:06

    Tamara :

    heey juf monica ik ben nu ziek maar ik moest tog snel even een berichtje sturen ik ben bij dat je goed ben aan gekomen dikke kus van tamara.

  • 30 Januari 2008 - 16:08

    Hester:

    Hoi Juf Monica,
    Juf Jojanneke is erg leuk!Maar jij bent veel leuker!!!!!!Juffrouw Juliette zei dat we moesten zeggen hoe Juf Jojanneke was!Omdat je je anders zorgen maakte :)
    Ik vind het leuk dat jij het fijn hebt in Cuba!In Nederland gaat ook alles goed!
    Maar het is niet zo'n lekker weer met veel regen,wind en hagel enzo.....:(
    En natuurlijk zit jij daar lekker in de zon ;)Sofie Houba(Zo schrijf je dat toch) heeft wel gelijk!
    Wij hebben donderdag een kauwgom dag!!!!Daar heb ik echt zin in!!!
    En wij doen bijna elke dag levend memory in de klas met Juf Jojanneke!!Dat is leuk!Maar is het wel de bedoeling dat we de projecttaak op een gekopieerd blad maken?Dat doet Juf Jojanneke namelijk!Maar daardoor is het wel makkelijker!!!:);)En Sophie Golbach (Of hoe je dat ook schrijft)heeft ook gelijk!De topotoets was hartstikke makkelijk!!!We hoefden alleen maar Amsterdam,Den Haag,Rotterdam,Utrecht en Haarlem!En dan nog de provincies en een paar wateren.
    En er hadden dus heel veel een 10(Of een Uitstekend)!!!
    Veel kusjes van Hester.xxx

  • 30 Januari 2008 - 16:16

    Marte:D:

    hee monica
    hoe is ie
    lekker warm waarschijnlijk
    wij hebben nou geen juf juliette niet meer omdat jij weg bent:(
    zo jammer
    doei

  • 30 Januari 2008 - 18:59

    Julian:

    smile

  • 30 Januari 2008 - 19:01

    Julin:

    verry happy

  • 31 Januari 2008 - 15:08

    Marinka:

    Hoi lieve juf Monica fijn dat het allemaal goed is gegaan
    juf renske is ook heel aardig
    maar jij bent natuurlijk de liefste!!!
    veel plezier met studeren
    ik mis je heel erg!!!
    kusjes Marinka xxxxx

  • 31 Januari 2008 - 17:05

    Tamara&Gerdina:

    Heej juf monica
    zo te lezen is het heel erg leuk
    in cuba,,. nog heel veel plezier same
    en nog veel kusjes van ons
    doei

  • 31 Januari 2008 - 17:26

    Julian:

    lieve juf monica juf jojanneke is heel aardig maar jij bent natuurlijk de aller beste ik mis je zo erg ik hoop dat je heel snel trug bent ik heb mijn nagel er ook af z"'n pech heb ik xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjulian

  • 31 Januari 2008 - 17:54

    PAULA!:

    Hoi juf monica gaat het goed in Cuba Groetjes PAULA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 31 Januari 2008 - 19:13

    Eva:

    Hai,vandaag hadden we een kaugom middag dat was lekker.Hoe gaat het met jou?met mij gaat het goed.Juf Jojanneke is erg aardig ze houd volgens mij wel van spelletjes want we hebben al heel veel spelletjes gedaan daaaaaaaaaaaaaag groetjes Eva

  • 02 Februari 2008 - 07:49

    Lizan:

    hoi juf
    de juf jojanneke is heel aardig :d
    nou doei!!!!!

  • 02 Februari 2008 - 13:05

    Fabien Robbers:

    hoi lieve juf monica
    ik mis je heel erg ik hoop dat je snel weer terug kom .
    maak er een leuke tijd van en veel plezier.
    heel veel liefs en groetjes
    van fabien robbers

  • 02 Februari 2008 - 18:18

    Petra Marlous Janine:

    Hallo juf Monica,

    Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. En dan nu maar je plekje vinden. Hopelijk maken jullie heel veel foto's, want we zijn erg nieuwsgierig hoe Cuba er uit ziet en hoe jullie dat beleven. Waarschijnlijk heel anders dan een gewone toerist. Misschien kan je er een spreekbeurt over houden als je terug bent en dan hoop ik dat de ouders ook mogen komen!
    Heel veel succes en studieplezier en geniet van het mooie eiland.

    Groetjes van Petra en ook van Marlous en Janine en Edwin.

  • 03 Februari 2008 - 12:37

    Steven:

    lieve juf
    ik ben blij dat het goed gaat.
    is het bij jullie warm? bij ons niet wel
    zon. ik mis je!!!!!!!!!!!
    groetjes steven.

  • 03 Februari 2008 - 13:00

    Kkkkaaaajjjjjjjaaaa:

    Stevens oma is overleden heel zielig voor hem :(

  • 04 Februari 2008 - 16:28

    Lisa:

    heey juf en is het daar een beedtje leuk ik hoop dat je vriend goed slaagd
    en ik mis je heel erg very happy

  • 04 Februari 2008 - 17:01

    Fabien:

    hoi liefe juf monica hoe is het daar ik misje groetenfabien

  • 04 Februari 2008 - 18:31

    Merel:

    hoi juf monica:D
    hoe gaat het met jou??
    met mij gaat alles goed hoor;)
    gelukkig dat je veillig bent aangekomen!!!!:D
    ik ga weer groetjes aan je vriend!!!;)

    -xXx-
    merel(L)(K)

  • 04 Februari 2008 - 18:52

    Daphne:

    hallo juf monica
    lekker warm daar zeker?
    ga je studeren? leuk:P
    veel pleizir daar

    groetjes daphne:)

  • 05 Februari 2008 - 15:41

    Fabien:

    hoil iefe juf monica ik misje heel erg

    groetjesfabienrobbers

  • 05 Februari 2008 - 17:46

    IVANA:

    lieve juf monica en arjen ik hoop dat je het leuk zal vinden in cuba en je gaat nu middag eten en ik hoop dat je eten lekker is

  • 05 Februari 2008 - 17:47

    Ivana:

    -****-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cuba, Havana

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2008

Veel te lang geleden

05 Maart 2008

Fiets, ijs en Vïñales

06 Februari 2008

Hola!!!

28 Januari 2008

We zijn er!!
Mónica

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 10333

Voorgaande reizen:

21 Januari 2008 - 19 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: