Veel te lang geleden - Reisverslag uit Havana, Cuba van Mónica Sabel Lago - WaarBenJij.nu Veel te lang geleden - Reisverslag uit Havana, Cuba van Mónica Sabel Lago - WaarBenJij.nu

Veel te lang geleden

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mónica

14 Mei 2008 | Cuba, Havana

Lieve, lieve kinderen!!

Kennen jullie mij nog?? Lang geleden he?
Ik dacht: ik moet nu echt gauw een mail sturen naar de kinderen, want het is nu weer heel erg lang geleden dat ik wat gestuurd heb. Ik lees jullie berichtjes allemaal, maar ik heb vaak gewoon geen tijd om wat terug te schrijven. De meeste mailtjes en berichtjes die we moeten sturen schrijven we eerst thuis op de laptop zodat we het op school of in een hotel snel kunnen versturen.
Ik ben nu bezig om voor jullie een berichtje te schrijven, want er is de afgelopen tijd veel gebeurd... Wisten jullie dat ik mijn pols heb gebroken?? Dat is alweer bijna 2 maanden geleden, dus ik heb geen gips meer. Was van de fiets gevallen, haha. Jullie krijgen snel meer te horen over wat ik allemaal heb meegemaakt, ok?

Denk dat ik het berichtje over ongeveer 3 dagen kan plaatsen, misschien in een hotel ofzo. anders wordt het dinsdag.

Ik wilde vandaag voor jullie heel veel foto´s plaatsen zodat jullie ze alvast konden zien, maar ik kan er blijkbaar maar 10 op zetten. Ik ga waarschijnlijk extra fotoruimte kopen en dan kan ik er heeeel veel plaatsen!!!

Nou jongens en meisjes, doe goed jullie best op school!! Heb zin om jullie weer te zien.

Groetjes van de juf

  • 15 Mei 2008 - 10:41

    Daphne:

    heej
    jammer dat je je pols heb gebroken.
    dan zijn het geen goede fietsen denk ik
    het gaat hier goed hoor.
    daar ook zekker?
    en ik ken je nog wel hoor
    groetjes daphne

  • 15 Mei 2008 - 15:59

    Emiel:

    :dj:hoi:dj
    stom van die pols

  • 16 Mei 2008 - 10:48

    Marrit:

    hoi juf monica
    jammer dat je je pols hebt gebroken.wel leuk om weer wat van jou te horen. doei ik ga weer want ik moet bijna weer naar school.
    groetjes marrit

  • 17 Mei 2008 - 13:25

    Anne :

    hoi juf monica hoe gaat het met jou met mij gaat het goed zielig dat je je pols hebt gabroken veel beterschap doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei anne xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 17 Mei 2008 - 13:28

    Anne:

    (oja en trouwens ik ik ken je nog wel hoor)
    doei anne xxx

  • 23 Mei 2008 - 10:38

    Kaja:

    Hallo,


    ___________________________________________
    school
    ___________
    Op school is het leuk juf marlous is aardig vindt ik.
    Alleen jou vindt ik nog wel wat aardiger.
    Juf renske is nu weg ik vond haar ook aardig.
    Het gaat wel goed op school vooral met rekenen(dat is ook mijn favoriete vak).
    Wist je dat Mila een nieuw hondje heeft, heel schattig ik heb hem gezien haar andere hond was al een tijd geleden overleden :( .
    ____________________________________________
    thuis
    ________
    Thuis gaat het goed Anne komt maandag kijken naar vollybal (ik zit er op) en haar moeder gaat een ballonvaart maken en Anne mag dan bij mij komen logeren en als de ballonvaart niet door gaat dan mogen we als nog logeren :) .
    _____________________________________________
    het weer
    ______________

    bij ons is het wel een paar dagen achter elkaar heel warm geweest en een dag was het slecht weer en nu is het mooi weer alleen ik moet zo weer naar school en ik moet nu eten.

    doei groetjes Kaja

    P.S
    is het daar mooi weer en stuur je nog een berichtje en he ik ken je nog heel goed hoor.

    DOEI ik mis je


  • 25 Mei 2008 - 09:51

    Kaja:

    Bij ons wordt het woensdag 30 graden lekker weer he, ik ga zeker in een badje of onder de sproeier met Anne of zo (als ze kan).

    nou doei
    grotejes Kaja

  • 25 Mei 2008 - 09:53

    Kaja:

    oja vergeten Lisa is weg!
    ze zit nu in nijmegen.

    mheeee

  • 27 Mei 2008 - 07:38

    Steven:

    hoi juf monica
    wat een mooie zee. :D wij zijn op vakansie geweest naar spanje. daar was de zee ook zo helder. lisa woont nu bijna naast mijn neefjes in nijmegen.;)
    ik ben 8 juni jarig en krijg een hele mooie fiets. ik zal niet vallen hoor.
    groetjes van steven

  • 27 Mei 2008 - 12:19

    Anne En Kaja:

    hallo juf monica
    We kennen je nog hoor.
    We missen je nog steeds.
    tot snel.

    groetjes Anne en Kaja
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx van ons

    P.S
    wanneer ben je jarig ?

    stuur terug
    pllzzzzzzz

  • 27 Mei 2008 - 15:27

    Tamara:

    heey juf monica alles goed wij hebben voor het eerst sportdag gehad en het was wel leuk hoor we moesten van alles doen heb jij het ook fijn in cuba ik heb gezien dat het bij jouw 29 graden is nou ik hoop dat je snel weer fotos en een berichtje stuurt doeii van tamara

  • 31 Mei 2008 - 06:09

    Anne:

    hoi juf monica hoe gaat het met jou in Cuba
    wanneer kon je eigelijk weer terug?
    stuur terug pliess
    heeeeeeeeeeeeeel veeeeeel groetjes anne ik mis je nog steeds xxx anne

  • 10 Juni 2008 - 17:31

    Paula:

    Jufvrouw monica ons school jaar is al bijna afgelopen en we krijgen volgend schooljaar jouw en juf fiona leuk he ,jouw krijgen we vierdagen en juf fiona een dag !GROETJES PAULA!

  • 12 Juni 2008 - 10:41

    Eefie:

    hoi lieve juf
    ik hoorde van juf rita,
    dat je al weer bijna trug
    komt!
    oja,we gaan dinsdag op
    schoolrijsje!
    naar.....DE JULIANA TOREN!
    hee juf zeg eens,
    als je trug bent in nederland,kom je dan een keertje in onze klas kijken
    hoe het met ons gaat?
    want ik verheug me er al op om je trug te zien!
    en verder gaat alles meer dan goed op de kardinal alfrink school
    oja,en de nieuwe invaljuf voor jou heet:juf Marlous
    ze is heeeeeeeeel ardig maar niet zo aardig als jij natuurlijk!
    ze kan heel goed zingen met de klas!
    oja,en nog iets,
    het is zondag vaderdag!
    maar ik vier het volgende week zondag
    want deze zondag is Klaas er niet.
    ik hoop dat je geniet van de laatste paar dagen in cuba.
    ik moet nu stoppen met schrijven want het is bijna 1 uur en dan moet ik weer naar school,dus...
    ik hoop tot snel!!!
    mega veel groetjes,kusjes en hartjes van:
    EEF.


  • 12 Juni 2008 - 10:50

    Eefie:

    hoi lieve juf
    ik hoorde van juf rita,
    dat je al weer bijna trug
    komt!
    oja,we gaan dinsdag op
    schoolrijsje!
    naar.....DE JULIANA TOREN!
    hee juf zeg eens,
    als je trug bent in nederland,kom je dan een keertje in onze klas kijken
    hoe het met ons gaat?
    want ik verheug me er al op om je trug te zien!
    en verder gaat alles meer dan goed op de kardinal alfrink school
    oja,en de nieuwe invaljuf voor jou heet:juf Marlous
    ze is heeeeeeeeel ardig maar niet zo aardig als jij natuurlijk!
    ze kan heel goed zingen met de klas!
    oja,en nog iets,
    het is zondag vaderdag!
    maar ik vier het volgende week zondag
    want deze zondag is Klaas er niet.
    ik hoop dat je geniet van de laatste paar dagen in cuba.
    ik moet nu stoppen met schrijven want het is bijna 1 uur en dan moet ik weer naar school,dus...
    ik hoop tot snel!!!
    mega veel groetjes,kusjes en hartjes van:
    EEF.


  • 12 Juni 2008 - 15:05

    Anne:

    hoi juf monica
    hoe gaat het met jou met mij gaat het goed .
    wij krijgen jou volgenjd jaar leuk he ik hoop dat jij dat ook leuk vind .
    IK HEB GEHOORD DAT JIJ EIND VOLGENDE WEEK WEER TERUG .

    GROETJES ANNE XXX

  • 12 Juni 2008 - 15:26

    Kaja:

    Ik kom net terug van Anne.
    ik verheug me er zo op dat je terug komt volgende week.
    Wist je dat Steven mischien een gebroken duim heeft? hij ging naar het ziekenhuis een foto maken.
    mijn moeder was tegelijk jarig met die van Joris, op 11 juni en zondag is het vaderdag, op school hebben we een tekening gemaakt van mijn vader en ik.
    en we hebben hem versierd in het knutsellokaal echt leuk.

    nou dat was alles

    doei

    xxxxxxxx van Kaja

    P.S
    ik heb er zo zin in dat je terug komt en dat we op schoolreisje gaan
    naar de juliane toren

    JIPPIE! OLE OLE OLE OLEEE
    WIE AR DE DJAMJONS OLE OLE OLE OLEEE

  • 12 Juni 2008 - 16:17

    Marinka:

    hoi lieve juf monica
    ik mis je hééééél erg
    we zingen vaak voor jou
    steven moest vandaag naar de dokter voor zijn
    duim.ik hoop dat jij niet weer valt.we gaan naar de julianatoren.
    jammer kan jij niet mee
    mééééééééh.nog veel plezier in cuba!
    kom je snel weer terug?????????????????????????????????????????????

  • 12 Juni 2008 - 18:01

    Eef:

    ik weet niet hoe het komt maar mijn reacties staan er soms wel 2of3 keer!
    dus trek je je daar maar niets van aan
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx
    eef

  • 12 Juni 2008 - 18:03

    Eef:

    oja,
    nederland heefd 3-0
    gewonnen!
    eef

  • 13 Juni 2008 - 15:26

    Eef Komen:

    heej
    monica!
    aan de foto`s te zienheb je het leuk!
    Ik sta te popelen om jetrug te zien
    Nou,tot dan dan maar!
    Mega veel xxx van:




    EEF


  • 13 Juni 2008 - 18:17

    Annnnnnnnnnnnnnnnnne:

    hoi juf monica hoe gaat het met mij gaat het goed .
    vanavond is het groten moment NEDELAND tegen FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    NOG VEEL PLEZIER EN TOT GAUW ANNE
    PS
    steven heeft zijn dium gebroken !(zielig)ddooeeii ane

  • 14 Juni 2008 - 06:44

    Annnnnnnnnnnnnnnnnne:

    hoi juffie
    hor gaat ie .
    met mij gaat het helemaal goed .
    ik ga om twaalf uur naar een mejulsiekol ik wwet niet presies welke .
    en Paula gaat met mij mee .
    IK MOCHT DE HELE VOETBAL WEDSTRIJD KIJKEN GISTEREN ZE HEBBEN 4-1 GEWONNEN TEGEK
    nog een vraagje :komje nog terug?
    now toedeloe aannee
    -xxx- ddooeeii :):):):):):):D:D:D:D:D

  • 14 Juni 2008 - 16:36

    Eef.k:

    Hallo!
    Beterschap met je pols!
    (Als hij nog niet over is)
    Sorry dat ik het zo laat zeg maar ik was het vergeten!
    Doe de groeten van me aan je vriende en vriedinnen.
    En aan je VRIEND!!!!!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    EEF

  • 20 Juni 2008 - 10:53

    Anne:

    hhooii
    het gaat het met jou
    met mij gaat het goed.
    kom je woesdag even nog op school?
    dat zou leuk zijn .
    oleeeeee ole ole ole wie ar de champions ole
    mischien tot woensdag
    xxx anneanneanne xxx

  • 20 Juni 2008 - 18:53

    Anne:

    hoi ben je al terug ik hoop van wel ik mis je nog heel erg (ook al ben je al terug) of ben je nog in Cuba :( ( :):):):) ) aannnnee xxx xxx xxx xxx

  • 21 Juni 2008 - 20:39

    Anne:

    hoi juf hoe gaat het met jou met mij gaat het goed.
    hetstaat 1-1

    -xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-
    ddooeeii aannee

  • 21 Juni 2008 - 20:42

    Anne:

    (slaaplekker ) het is laat he (of slaapje al).
    :( ):):):):):D:D 8)

  • 22 Juni 2008 - 10:38

    Kaja:

    nederland heeft de kwart finale verloren wij kunnen niet meer kampioen worden :( :( :( :( :( :( :( =(

    nou doei

    ssniikk mhee wij moeten kampioen worden

  • 25 Juni 2008 - 12:05

    Anne:

    hoi juf
    ben je eigelijk al terug.
    kom je op school weer een keer kijken? dat o geweldig ijn vind je niet .
    nou toedeloe annnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnne
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    ik hoop dat je op school komt kijken :):):):):):D:D

    het is lekker weer en vandaag gaat mijn moeder met een lucht ballon 8)8)
    8D8D8D

  • 28 Juni 2008 - 08:14

    Anne:

    hoi juf m
    hoe gaat ie met mij gaat het goed .
    Als je in groep 6 werkt volgend school jaar,krijg je een nieuwe leerling ze heet Maddee ik ken haar goed .
    he kom je nog een keer langs .
    Of ben je nog te moe om te gaan auto rijden.
    nou toedeloetjes anne.
    ps kom je nog lang !
    8)8)8)8):):):):):):D:D:D:D

  • 09 Juli 2008 - 17:41

    Annnnnnnnnnnnnnnnnne:

    hoi lang niet meer gescheven he ik mis je wel hoor tot gauw dddddddoooooooiiiiiii anne

  • 10 Juli 2008 - 16:18

    Annnnnnnnnnnnnnnnnne:

    hoi
    Lisa is langs geweest !
    Heel erg leuk
    kom je nog langs ?
    ddooeeii ik mis je nog steeds anne

  • 11 Juli 2008 - 14:46

    Paula Marrit :

    ben je terug

  • 11 Juli 2008 - 18:26

    Aaaannnneeee:

    hhooii
    iikk ggaa mmoorrggeenn nnaaaarr aannnnaa ffeessttjjee hhooeerraa wwiijj mmooeetteenn nnoogg eeeenn wweeeekk nnaaaarr sscchhooooll !!!!!!!!!!!!!! kkoomm jjee nnoogg eeeennss oopp sscchhooooll kkiijjkkeenn ddooeeii aanneee

  • 11 Juli 2008 - 18:28

    Aaaannnneeee:

    hhooii
    iikk ggaa mmoorrggeenn nnaaaarr aannnnaa ffeessttjjee hhooeerraa wwiijj mmooeetteenn nnoogg eeeenn wweeeekk nnaaaarr sscchhooooll !!!!!!!!!!!!!! kkoomm jjee nnoogg eeeennss oopp sscchhooooll kkiijjkkeenn ddooeeii aanneee

  • 15 Juli 2008 - 18:04

    Lizann:

    Hee Juffie xD:P
    Je bent terugg :D
    Tott woensdagg:d

  • 16 Juli 2008 - 12:06

    Paula En Marinka:

    ;

  • 16 Juli 2008 - 12:07

    PAULA:

    :KAIIA:

  • 16 Juli 2008 - 12:08

    MARINKA:

    :PARTY:

  • 16 Juli 2008 - 12:10

    MARINKA PAULA:

    :DJ:

  • 19 Juli 2008 - 11:44

    HOI:

    HOI
    HOI
    HOI
    HOI
    HOI
    HOI

  • 04 Januari 2009 - 15:02

    Anne En Kaja:

    Hallo Juf Monica.

    Gelukkig nieuw jaar en nog prettige kerstdagen.
    Wij wensen je een gezond en gelukkig nieuwjaar (2009).
    We missen je wel in de kerstvakantie.
    We sturen dit mailtje voor de lol hoor.

    groetjes anne en kaja

    :0
    ;0

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cuba, Havana

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2008

Veel te lang geleden

05 Maart 2008

Fiets, ijs en Vïñales

06 Februari 2008

Hola!!!

28 Januari 2008

We zijn er!!
Mónica

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 2109
Totaal aantal bezoekers 10336

Voorgaande reizen:

21 Januari 2008 - 19 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: